9/9 2015 Svar på kommentar

Anonym frågar:
Hur gör du sen när du går i gymnasiet? Nästan omöjligt att hinna med alla hästar plus skola liksom? Roligt att höra hur människor får ihop sin vardag. Jag sjölv går i gymnasiet i en stad, hästen är i en annan och jag själv bor i en tredje. Svårt att hinna pendla så mycket...

Hej
Jag vet inte riktigt hur upplägget blir när jag går på gymnasiet. Det är ju nästan hela 8an kvar plus nian innan jag är där. Jag vill gå hästgymnasie och hoppas på stor förståelse för min satsning.

Oj jag förstår att du inte hinner med mer hästar än den du har. Stressigt!

Jag vill också tala om att jag har det väldigt bra hemma för när det är skola så mockar vi inte stallet ofta. Det gör mamma och pappa så till 99% är det klart när vi kommer hem. Jag får hjälp med att göra i ordning hästarna mm.

Som igår tex då hade mamma klippt Boyan när jag var i skolan.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0