23/9 2015 Fest på tävling

Det är ju mycket tråkigheter som vi kan läsa om på många ställen på nätet nu angående festande när man är på tävling.

Jag har ju åsikter om detta som alla andra och jag tycker inte alkohol och tävlande hör ihop alls. Föräldrar, ledare eller utövare - ingen alkohol.

Vad tycker du?

Sen läser man om hoppmeetinget som det urartar totalt... ska alla utövare straffas nu då med avstängning så det blir lika som med fälttävlans gänget som skulle rida EM?

Om man satsar inom sporten är det värt att festa bort sina chanser?!

Jag och Boy på SM i dressyr i Gävle i juli 2015
 
 

Kommentarer
- Ida

Jag håller med dig till 110%! Man borde inte få festa när man tävlar😵-❤️❤️❤️

Svar: Nej precis!
Sandra A.W

2015-09-23 @ 07:57:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0