5/10 2015 Ny träningshäst

Igår kom det en fin ny träningshäst.
Stoet heter So Early och kallas för "Olga"
Hon är en D-ponny Welsh Partbred född 2012
Ägare: Katarina Sundström

Här kan ni se hela stammen.

Hon är bara 3 år men väldigt bra förberedd på livet som ridhäst av Katarina och Myriam. Alla borde ha en Myriam som jobbar så bra med unga hästar.

Myriam och Olga


Väldigt vaken tjej så det blev lite spring i hagen igår men har ätit och visat lite attityd mot boxgrannen ;)





Som ni kanske förstår så är hon väl utbildad för sin ålder. Ska bli kul att jobba med henne.

 

Kommentarer
- Myriam

Dem här orden gick verkligen rätt in i hjärtat och jag blir alldeles rörd. Det är verkligen fint av er att ni tycker mitt arbete med Olga är så himla bra. Det känns också extra speciellt eftersom Olga och hennes mamma Nietzchka är de första hästarna som jag har ridit in helt själv.
Jag lade in länken till min blogg, där jag har skrivit mer utförligt vad jag har gjort varje pass och hur det har gått (dock är jag inte alls lika flitig som du att uppdatera) ;)
Sen ska det bli jättespännande att följa Olgas utveckling tillsammans med er! <3

Svar: Det är ju sant du har gjort ett jättefint jobb!
Ska kolla din blogg.
Sandra A.W


Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0