31/10 2015 Tävlingen igår

 Nu har jag tävlat då. Jag red mästerskapsprogrammet. 

Jag fick inte till det som hemma på ridbanan men det vet man ju att det inte alltid går.

Mitt mål var att Boy skulle vara lösgjord och klara att gå i högre form med mer tryck.
Hade grova missar då och då och det får man ju rejäl sänkning på, lika för alla.

Jag kunde rida honom i ett mellanläge om man säger så och när jag kom ut från banan var jag väldigt missnöjd men nu har jag tänkt lite och det var ok. Jag märkte att jag kände mig obekväm mer än jag gjort innan och jag tittar på alla andra fina hästar och far bort i tanken. Inte bra!

Det var 19 startande 5 placerade och vi hamnade på 64,1% och en 6e plats.

Nu ska Boyan få 3 dagars vila och sen ska vi på det igen :)

 
Grattis Olivia till vinsten! 

Helt klart måste jag tänka positivt framöver hur nu det ska gå till. 

 

Kommentarer
- Liselotte

Det var ju ett riktigt bra resultat o konkurrensen där var ju inte av det sämre slaget om man säger så o vet Du vad på två veckor har Du fått Grålle o jobba med sin Rygg den är numera rak vi såg det när vi duschade honom förut o ska man lyckas med det så måste man veta vad man gör i Sadeln behöver jag säga mer Sandra DU kan så mkt mer än Du förstår ses snart 😊

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2015-10-31 @ 18:07:54

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0