3/10 2015 Duger inte???

Om man har begränsat med pengar i familjen och inte tillhör den där klicken med människor som har pengar ska man inte kunna ta sig till toppen då? 

Jag har alltid i diskussioner med bl.a vissa tränare och familjen fått höra att en bra ryttare kan ta sig väldigt långt på en ok häst. Lyssnade på Patrik Kittel och han sa alla kan rida Grand Prix på de flesta hästar, handlar om vilja och mycket jobb.

Stämmer inte detta?
Jag vill inte tro på att det inte skulle gå med mina hästar!

Måste det verkligen vara en gångartshäst med mycket bensprattel?
Hur många kan egentligen visa upp dom på bästa sätt?

Just nu känns det sådär när man får höra att ens hästar ev inte duger. 

Money Boy visar här vad han och jag tycker om sågningen

Jag vill verkligen inte tro att detta är en rikemanssport bara. 

Livet är orättvist! 
Ja jag vet att jag i förhållande till alla som svälter och flyr mm har det otroligt bra. 

- Sandra 



Kommentarer
- Matilda

Kolla på lina dolk som med i sammanhanget billiga hästar lyckats bli nordisk mästare och komma till final på breeders.

Svar: Hon är superduktig och har en väldigt engagerad tränare och familj.
Sandra A.W

2015-10-03 @ 14:34:25
- alice

jag tror att med vilja och slit kan man ta sig till toppen utan att köpa ponny för orimliga summor, du som är så otroligt duktig kommer absolut klara det!
och ibland tänker jag på vilket som hade kännts bäst, att vinna SM på en ponny som någon annan gjort allt jobb med, eller att vinna tex en lite mindre tävling och tänka att "det här har jag gjort själv"

Svar: Åh jag hoppas så att du har rätt! Känslan att "detta har jag gjort själv" finns det inte mycket som slår! Vi kämpar på! Kram
Sandra A.W

2015-10-04 @ 18:28:06
- misan

Hej!
Vi har en ponny med inte allt för stort steg men hon vill nästan alltid göra rätt. Hon tävlar bland ridhästar och gör det väldigt bra. :)
http://rhakansson.blogg.se/category/nors-stella-nova-stina.html

2015-10-07 @ 21:53:05
Blogg: http://rhakansson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0