22/10 2015 Räcker min häst?

Räcker min häst för dit jag vill komma?
Frågar ni er det ibland när ni kanske har en sämre dag?

Hur vet man om hästen räcker?
Jag har ingen aning men jag vill ju tro att med rätt träning så kan dom flesta hästar ta sig långt. Klart att det hjälper om hästen har extra fina gångarter och utstrålning.

Money Boy rör sig mjukt och följsamt.

Diablo rör sig på ett helt annat sätt. Massor av ben och otroligt svårt att rida fram och sen ska det se snyggt och lätt ut.

QP
Ligger lite åt Boyans håll i hur han rör sig

Diamant, han rör sig så STORT mot vad jag är van vid.

Sen ska man komma ihåg att det finns en människa för varje häst!
Alla har inte som mål att rida i toppen och det finns väldigt många fina hästar!

 





Kommentarer
- Lydia Thieme

så fina ni är!

Svar: Tack snälla?
Sandra A.W

2015-10-22 @ 11:14:22
Blogg: http://lydiathieme.se
- Stina

Diablo är bland de finaste ponnyerna jag sett på bild, men rörelsemässigt tycker jag Boyan är finare. Han kommer gå hela vägen tillsammans med dig, det är jag helt säker på :) Bara se vilken utveckling ni gjort senaste tiden. Jag tror ni kommer rida internationellt!

Svar: Jag hoppas du har rätt! :)
Sandra A.W

2015-10-22 @ 22:45:16
- Erika Pettersson

Jag slår vad om att du kommer gå långt med dina hästar :)

Svar: Hoppas!
Sandra A.W

2015-10-23 @ 13:08:49
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0