17/10 2105 National Powers första pass hos oss

Igår så fick Grålle känna på lite dressyrarbete på nya stället.
Det är en rund och go ponny som passar mig som handen i handsken.

Denna kille är ett guldkorn :)

Han sköter sig fint i all hantering och likaså i ridningen.

Jag upplever honom hittills som arbetsam, väldigt känslig för mina hjälper och redan idag mjukare att rida igenom. Jag har ridit honom utan sporrar hittills. 
Han går gärna bakom lod men det kommer med styrka.
Lite tjafsig i munnen men tyckte nog det också var bättre idag.
En liksidigt riden kille :)
När jag red honom hos Hannah så sköt han mig på sned i sadeln men redan idag var det också bättre.

 

Fick flytta undan lite utan jätte krav.
 
 
Lägger ner och travar av
 
Hannah och alla i hennes team....
Nu lägger vi i högre växel och siktar in oss på Div 1 dressyren under våren 2016 och vi jobbar också mot dressyr-SM 2017  som långsiktigt mål. Det är väl en bra målsättning?
 
 
 

Kommentarer
- Liselotte

Låter som ljuv Musik i mina Öron o håller Du i taktpinnen så hänger vi med 😊

Svar: Det fixar vi :)
Sandra A.W

2015-10-17 @ 08:14:13
- Sofie

Härliga bilder :D

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-10-17 @ 08:55:15
Blogg: http://ponnylycka.horseworld.se
- Hannah G

Han är så himla fin ut! Du är så snäll och dem målen är jätte bra!
Kram Hannah ❤️

Svar: Bra Hannah nu kör vi :)
Mot toppen!
Sandra A.W

2015-10-17 @ 13:20:20

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0