15/10 2015 Tränat QP

Tränade QP igår för Emma och han börjar bli så fin.

Han är svag på höger bak så nu fick jag prova på slutor och öppnor för att komma åt bakbenen bättre.
Han är så himla duktig, nya rörelser som han accepterar direkt. Jag rider inte med stor tvärning men duktig ändå. I slutan så tappade han bjudningen men det är inte ovanligt för det är jobbigt och han vet inte om han gör rätt. Han blir också lite fundersam det märks ganska tydligt sen när han tänkt en stund är han lika på igen.

Han kändes lite matt efter hoppträningen men det gör inget för han har så fint eget driv ändå.

Nu får jag börja rida upp formen lite mer än jag gjort innan men han får inte trycka uppåt. Gränsen är hårfin.
 
 

Kommentarer
- Terese

😍😍 fina pluttegubben!

Svar: Han är superfin!
Sandra A.W

2015-10-15 @ 19:06:15

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0