9/11 2015 Blandade känslor

Det drar ihop sig för tävling för mig. Jag vet inte riktigt hur jag känner det är blandade känslor.

Jag blir så irriterad på mig själv när jag blir osäker på om jag och hästarna duger.
Jag måste helt enkelt ge mig ut och tävla och försöka fokusera på min uppgift och inte på annat som sagt. Jag brukar ju se fram emot att tävla....

Dom här 3 ska tävla snart.
Money Boy

Nijeberts Cupido

Speyksbosch Diablo

Tre hästar i samma klass inte det smartaste draget så här i efterhand, stressigt! ;)
Kanske rätt ändå för då hinner jag inte överanalysera ritterna förrän det är klart.

 
 

Kommentarer
- Katarina

Ta hjälp av din mentala coach för att komma vidare. Lycka till med alla killarna.

Svar: Tack
Sandra A.W

2015-11-09 @ 13:40:09
- Hannah G

Du och dina hästar är bäst tänk inte att ni inte duger varför skulle du annars vara där du är om inte du och din häst är bra?
Vi tror på dig och dina hästar Sandra 👍🏻❤️❤️❤️

Svar:
Sandra A.W

2015-11-09 @ 20:07:06
- Emma

Varför tveka? Både du och hästarna är ju super duktiga/fina! :)

Svar: tack
Sandra A.W

2015-11-09 @ 20:59:20
Blogg: http://evaldsson.horseworld.se
- Hannah G

Du och dina hästar är så himla fina Sandra
Tänk inte att ni inte duger ni hade inte varit där ni är nu om ni inte var bra! Jag tror på er och jag tror många mer gör det!
Kram Hannah ❤️

Svar:
Sandra A.W

2015-11-09 @ 21:27:45
- Frida

Äh, man kan inte vara bäst på allting alltid ;)

Faktiskt. Men på en lite allvarligare ton, så mät inte ditt värde i tävlingsresultat, eller prestation. Det som gör dig så bra är inte dina tävlingsresultat eller vilka rörelser du rider på vilken häst, det som gör dig till den Sandra som jag och så många tycker om är att du har en otrolig drivkraft, ödmjukhet och vänlighet mot både djur och människor. bland annat! Något som du ju har med dig vare sig du är dressyr-sandra, skol-sandra, eller kompis-sandra. Glöm aldrig det, när du funderar på om du duger, för du duger gott bara genom att vara du :D

Svar:
Sandra A.W

2015-11-09 @ 23:46:53
- Erika Pettersson

Du är duktig! Sluta tveka o klappa dig själv på axeln ;)

Svar: Tack Erika
Sandra A.W

2015-11-10 @ 19:12:20
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0