5/11 2015 Tränat

Igår tränade jag med Boyan och Diamant i ridhus. Värsta lyxen :)
Tänk om man hade haft ett eget ridhus....

Diamant
Carro rider ju min Diamant mest då jag lägger fokus på mina 3 fina D-ponnys. Carro gör ett jätte bra jobb!  Han går fram mycket bättre och han är känslig.
Det var jag som tränade honom igår och det är bra att göra så ibland så vi kan stämma av att vi tänker och gör lika i Diamants träning.

Fokus på att han bjuder fram och klarar att gå i en lite högre form.



Money Boy
Lösgjordhet bjudning och rida med tryck sammanfattar mitt pass på Boy.
Jag måste våga rida med mer i handen, jag tycker att det känns fel men börjar fatta grejen.

Vilken ponny jag har! Han kan röra sig om bara jag rider. Han orkar nästan gå i passage nu ju det ser ni på filmen i inlägg igår.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0