30/11 2015 Min söndag

Vilket skitvädret man fick igår! 

Mimmi och jag red Diablo och Boy på banan idag. Boy fick springa över bommar men Diablo fick hoppa också.  Duktig Diablo nu är han inte så rädd för att hoppa som han var när han kom. 


Carro och Mimmi jobbade med Nikki. Carro red Diamant också. Tack! 
Ja som ni förstår rullade det på ganska bra. 

Kollade dressyren på tv på eftermiddagen sen tränade jag lite själv. Sist innan Beck på tv så gjorde jag matteläxa med hjälp av mamma. 


- Sandra

Kommentarer
- Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Det var verkligen dåligt väder igår.. Blåste och hade sig och hästen var helt galen ahha

Svar: haha ja dom blir ju lite galna i sånt väder.
Sandra A.W

2015-11-30 @ 11:46:43
Blogg: http://neapocalypse.se
- Jen

Kul med lite hoppning! OCh finhästbild :)

Svar: Ja man behöver variera ridningen lite :)
Sandra A.W

2015-11-30 @ 19:32:54
Blogg: http://www.sparkles.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0