28/11 2015 Igår - ridhus

Igår på kvällen åkte vi till ridhus med 3 hästar. Blåste ordentligt hemma och då är det tryggare att rida en 3-åring inomhus. Carro fick jobba i sadeln med Nogge och Mimmi hjälpte till med drivningen på backen.

Carro och Mimmi jobbade med Nogge, Moa jobbade Chanel och jag jobbade med Diamant.

Bjuder på film, be nice!


Jag red ett pass på Diamant och jag är riktigt nöjd med hur bra han är. Han går fram, jag red utan sporrar och hade en häst som ville jobba på. Vi jobbade med lite skänkelvikningar mm och hans galoppfattaningar är super bra. Vi ångrar inte en sekund att Carro fått förtroendet att utbila Diamant. 

 

Kommentarer
- Liselotte

Vad fint Du rider honom Sandra 😊

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-11-29 @ 09:45:17

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0