17/11 2015 Härligt

Igår smsade mamma till mig i skolan att vi kunde åka till ridhus när vädret var så tråkigt.... TACK, härligt med tak över huvudet :)
Jag tog med mig Money Boy och Moa hade med sin Chanel. Vi åkte hem till Liselotte och Hannah :)

Hannah på sin National Power "Grålle gråben" från i lördags på tävling i Falköping

Money Boy var väldigt fin och jag satt mest med ett leende och styrde runt honom :)
Red skolor och tränade på uppridningar. Halterna satt till 95% ett klart framsteg. Nu ska man sätta det på tävling också.

 

Kommentarer
- Liselotte

Vilken jättefin bild på Hannah o Grålle <3 o det var jättemysigt att vi red tillsammans allihop, bra för Min Svarte att få lite miljöträning, ps Money B så väldigt lätt o fin ut o Du satt i Soffan o zappade lite lätt med Fjärrkontrollen :) Kram ha det bra tills vi ses :) /Liselotte

Svar: Mamma som fotat :)
Sandra A.W

2015-11-17 @ 09:23:08

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0