16/11 2015 Söndag

Igår började vi ju dagen i Lidköping på klubbhoppning. Moa var med och vi andra servade henne och var funkionärer.

Hemma runt lunch sen satte vi fart med dom andra hästarna.

Moa satt upp igen på Nikki och Mimmi höll dom på lina.
Duktig bäbis!


Moa och Mimmi red på travarna.

Jag red ut QP och sen red jag Boy på travbanan. Diablo jobbade på lina.

När den sen var kolsvart ute så red Moa ut Olga. Modigt att rida ut henne i mörkret tycker jag! Moa och Olga=dreamteam

Mimmi linade Nogge.

Vad gjorde ni?

 




Kommentarer
- Ida

Skrittade ut Simba efter vaccination😉 Han är super pigg efter två dagars vila! Tagga igångsättning😵🔫

Svar: Ha ha jaaaa tagga!
Sandra A.W

2015-11-16 @ 13:56:26

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0