7/5 2015 Bra pass på QP

Jag red för Emma igår med QP och vi hade ett bra pass :)
På väg mot arbete. Lägg märke till det snygga schabraket från Lilla Veterinärinrättningen i Skara <3

Nu kan man märka att han börjar bli starkare. Vi kunde t.om börja samla galoppen lite :)
 

Vi jobbade med skänkelvikningar också och här måste jag vara snabbare och stötta upp honom.

I slutet på passet så började vi närma oss enkla byten. Här måste jag peta på med spöt när han ska fatta galoppen efter skritten. Han tar i så han spricker och jag måste hjälpa honom så han förstår att ta in bakbenen. Lätt i sadeln så jag inte stör på ryggen.

Jätte rolig kille att rida och få utbilda!

 

Kommentarer
- terese

<3<3<3

2015-05-07 @ 09:43:52
- Ida

Så fina❤️

2015-05-07 @ 11:54:19
- Melli

Vilka stövlar är det du har? :)

Svar: Dom är köpta på Hööks tror dom heter Badminton. mycket nöjd med dom.
Sandra A.W

2015-05-07 @ 21:46:04

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0