20/5 2015 Har vi någon plan?

Jo vi har en plan för alla.... även om jag inte skriver om alla hela tiden.

Nu ska jag snart rida på fina Diablo igen. Hoppas att han känns bättre än innan EQ men det tror jag han gör.

Vi hoppas att fina N.Cupido QP snart kommer tillbaka så vi kan fortsätta träna.

B Cupid
Vi funderar på att sälja B Cupid till någon som vill fokusera mer på hoppning än vad vi gör.
Varför inte till fälttävlan? Han är duktig på allt men har roligast när han hoppas i terräng och på banan och tyvärr inte på dressyrbanan där jag helst vill vara.

Ida och B Cupid hoppar

Moa och Chanel ska debutera på lokal hopptävling snart :) :)

Jag hoppas att Camilla & Linner Hedwr snart kommer så vi kan träna ihop oss mer :)


Trelawn Flower Girl "Blomman" är till salu. Missa inte detta guldkorn.

Garbos Glader jobbas det på med i ett lugnt tempo. Denna fina kille är till salu till rätt familj alt. så kan han lånas ut gärna till familj med barn som kan rida honom.

Harriet tränas och just nu fokus på framåtbjudning

Money Boy
Min kung ska tävlas framöver och där emellan så tränar vi på som vanligt. Lite mer programträning måste jag lägga in i schemat.

Taisan rids just nu mycket av Carolina "Carro"  som precis fått ta bort sin häst. Carro letar en ny stjärna och då ska Taisan ev få en ny lite yngre ryttare att ta hand om <3


Mamma har fått rapport om att kung Quest har det bra hos sin nya familj. Du är saknad <3 <3 <3

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0