6/3 2015 3 st starter i morgon

I morgon lördag ska jag göra 3 starter med 3 olika ponnys :) :)

Först ut är Linner Hedwr i en Lb1
Vi ska bara känna på hur det är att tävla tillsammans. Inga krav bara ha kul.


Som 2a startar B Cupid också i en Lb1
Cupid är en C-ponny så han startar inte med Hedwr som är en D-ponny.
Jag tävlade honom på hans första dressyrtävling i höstas och det gick ju skapligt nu ska vi försöka igen :)
 
 
Sist ut är Money Boy i en La1
Tyvärr var LaP1 klassen full så det fick bli en La1. Vi ska försöka höja upp formen, fram med nosen och mer energi utan att krångla till det.
 
 

Kommentarer
- Olivia Gustavsson

Lycka till :*

Svar: Detsamma ♡
Sandra A.W

2015-03-06 @ 21:23:39
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se
- Maja

Kär i Money Boy, ser himla trevlig ut!

Svar: Jag också. Han är så fin och vill göra allt man ber om. 😍
Sandra A.W

2015-03-06 @ 22:06:18
Blogg: http://majawallstrom.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0