18/3 2015 Svar på kommentar från Maya

Maya Strömberg undrar: hur många rosetter,plaketter,pokaler,osv(priser) har du vunnit, både sammanlagt och enskilt.

Första årens rosetter


2012


2013 understa raden som knappt syns 


2014
Översta raden plus det som inte fått plats
 
 
2015

Pokaler & medaljer
Jag har gett bort nån medalj också till en liten tjej som först fick pris på en lagtävling sen kom dom på att det var fel så då fick hon lämna tillbaka priset. Jag gav henne min medalj då och hon lös sen som en liten sol :) <3
 
 
Vill bara säga Maya att det är inte detta med rosetter mm som visar hur bra du är. Jag värderar ritter högre ibland om jag klarat mitt mål än alla rosetter i världen. Alla som tävlar är duktiga! Det är tufft att bli bedömd....

- Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0