18/3 2015 Så tråkigt

Jag är fortfarande sjuk och det är så sjukt tråkigt. Alltså ni som inte rider vad gör ni hela dagarna efter skolan?

Jag orkar inte speciellt mycket, hostar och snorig så jag ser mest på tv.
Tråkigt för nu kommer jag efter i skolan. Jag missade gymmet med Lrk också :(

Jag var ute nån timma på kvällen för Moa skulle hoppa upp på QP. Mimmi red honom först och sen så var det Moas tur. Inga problem med henne heller, vilken härlig kille.

Mimmi skuttade lite på hinder och han slog i ett framben lite lite en gång och jösses vilket hopp han gjorde andra gången. Han vill inte riva. Eamons tips var ju att skutta minst 2 ggr/vecka med honom på låga hinder.

Jag gick en kort promenad med Boyan i skogen för att se hur hans hosta var. Ett hostande bara så det är på väg att bli bra igen :) Den som mådde sämst på den promenaden var jag.
Håll nu tummarna att han bättrar sig.

Vi har en familj som vill låna Quest och att han är till salu under tiden. Jag vet att han kommer ha det bra men åh va det tar emot att släppa honom. Jag var helt inne på det i höstas och så var det den där familjen som drog sig ur på ett mycket tråkigt sätt och då har jag fått bonustid med kungen.

 




Kommentarer
- Ida

Krya på dig❤️

Svar: Tack!
Sandra A.W

2015-03-18 @ 09:33:17

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0