17/3 2015 Tråkig måndag, sjuk.

Jag var ju hemma från skolan igår som jag sa och det är så tråkigt. Jag var hemma så då fick jag inte träna för Emma på kvällen. Diablo var den på tur att träna och mamma bad Emma rida honom. Emma red honom ién gång i höstas och hon sa att han blivit så mycket bättre :D

Jag var med och kollade såklart.

Han slappnar av mycket snabbare och han har takt i galoppen och orkar samla sig mer och mer. Han söker stöd och tar stöd i bettet. Det har ju varit en grej man önskat skulle komma mer och mer och det har det gjort. När man rider sin häst hela tiden så smyger såna förbättringar (eller försämringar) på sakta så det är inte säkert att man reagerar på det. Emma ser ju förbättringarna men det är ju en annan känsla att sitta på hästen.

Blev så stolt över min fina fina kille!

Jag hoppas att jag orkar gå till skolan idag. (Jag har tidsinställ detta inlägget) längtar redan efter att få träna.

Money Boy har lite hosta, ingen feber eller snuva, så vi har bestämt att han ska vila några dagar och hoppas på förbattring. Längtar verkligen efter att träna ihop med honom. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0