7/6 2015 Bilder på gården

Anonym skriver:
Kanske lite bilder på stallen och gården ni bor på, kanske inte låter så intressant men man får en bättre inblick i din vardag då, tycker jag.
 
Det har jag fixat nu :) 
 
Stallet sett från huset
 
1a delen av stallet
 
2a stalldelen
 
Stallet bakom mig, stora banan, hagar och travbanan runt. 
 
Mer av hagar och travbana runt
 
Huset sett från stallet
 
Mimmis hus (gammalt garage) som är på våran 2a gård precis brevid.
 
Står vid stallet o tar kort åt vänster. Där ligger 2 uteboxar och 2 uppbindningsplatser.
 
Lilla ridbanan
 
Står vid uteboxar o tar kort på terränghagen. Med mycket gula blommor i....  Det andra tillhör grannen. De där trekantshusen är till grannens får. 
 
- Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0