6/6 2015 Andras hästar i bloggen

Vi funderar lite på detta med min blogg då och då. Vi har ju andras hästar här och dom flesta förväntar sig nog att man ska skriva om deras häst.

Ska man göra det utan att ägaren godkänner det man skriver?
Det jag skriver om en häst kanske inte ägaren håller med om alls... sen blir det nåt missförstånd. jag har inte tiden att fråga ägare om vad man får skriva och inte. 
Jag vill ha en blogg med ärlighet, alltså jag vill kunna skriva att "idag gick passet på tex Diablo dåligt och jag tror att det beror på...."
Jag vill kunna analysera ett tävlingsresultat på mitt sätt. Jag är inte rädd att visa upp en låg procent mm. procenten är inte det viktigaste men så tänker inte alla.

Vad tycker du?
Vad hade du velat om det var din häst som var här?


Om det är så att du tycker att jag skriver för lite om din häst så vet ni varför nu. Jag tycker precis lika mycket om dom som mina egna! 
 


Vill passa på och tacka för förtroendet vi får att ta hand om era fina hästar, tack!


 

Kommentarer
- Carolola

Du får gärna skriva om Valentina oavsett om det har gått bra eller dåligt. Ärlighet varar längst. Alla vet ju egentligen att allt inte går som planerat, det måste ju finnas motgångar för att få framgångar.

Svar: Tack då gör jag så :)
Sandra A.W

2015-06-06 @ 09:16:02
- maya

Om min häst hade varit där så hade jag föredragit att du skrev som det faktiskt var.☺

Svar: Det vi tänker är att inte skriva så mycket om de andra i bloggen alls. Man ska inte ljuga det menar vi inte.
Sandra A.W

2015-06-06 @ 19:38:21
- terese

Jag gillar att läsa om QP i bloggen. Det är ju den kontakten man har med godingen när han är hos er. <3

Svar: Tack. va kul!
Sandra A.W

2015-06-07 @ 09:09:18
- Camilla Johansson

Alla som håller på med hästar vet att det går upp o ibland också ner. Med yngre hästar kan svängningarna vara ænnu större. Jag som ägare måste räkna med att vägen fram inte är spikrak och för min del tycker jag det är helt ok om du skriver om nuläget hur det än må vara. Bara glad att ni tar hand om mitt lilla troll och lägger grunden för en fin framtid :) TACK!!! :D

2015-06-07 @ 15:58:47

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0