8/7 2015 Diablo - Låt mig vara din soldat

S.Diablo berör ju så många människor och så även mig. Ni har väl hört låten "Låt mig vara din soldat"?

Speyksbosch Diablo - Låt mig vara din soldat <3  

Jag red honom när jag var 10.5 år och sen var jag såld. En underbar häst, vacker med ett hjärta av guld.

När han till slut hamnade hos mig så var jag lycklig. Han kom till mig helt oplanerat. Kunde aldrig tro att mitt arbete med honom skulle beröra så många. För mig är han en utmaning varje dag i vårt arbete och det går inte en dag utan att han ger mig glädje tillbaka om så bara 4 galoppsprång rätt eller en bra skrittpiruett. Ja ni vet lite betyder så mycket.

Diablo eller vilken annan häst som helst blir inte bättre än piloten som sitter på hästen kom ihåg det!
Det är jag som styr runt honom på tävling och han kan vara hur bra som helst/dålig som helst och det får jag ta på mig som ryttare. Går nåt fel i programmet/på hoppbanan så är det jag som får åka hem och träna, det finns inga genvägar.

Att han skulle vara halt i helgen stämmer INTE.

Jag får många snälla kommentarer om att jag är duktig mm och det är jag så tacksamför men jag blir så besviken på dessa kommentarer om Diablo och annat. Jag ska visa att man kan även om man bor i Västergötland.

Det tråkigaste är att tyvärr så kan 100 snälla kommentarer inte väga upp 1 tråkig. Mentalträning på hög nivå?

Om du inte gillar oss eller en viss häst så kika inte in här eller se filmer. Det är ju så lätt att slippa bli upprörd genom att inte titta in.

Stort tack till alla som stödjer oss oavsett vilka hästar som finns här. Jag lovar att jag gör mitt bästa med alla Era hästar som passerar här! Tack för förtroendet.

Nu ska jag försöka släppa detta och hitta glädjen med Diablo åter igen.
Ödmjukhet och ärlighet kommer man långt med vill jag tro.

 med familj
 

Kommentarer
- Charles

Alltså Sandra. På bilden där uppe på din o Diablo, Du sitter så otroligt mjukt och följsamt!! Och ponnyn Diablo ser så harmonisk ut och verkligen avslappnad, herregud! Du, jag blir så rörd av att se dig rid så bra och vill ponnyns bästa, helt otroligt. Fortsätt med det du gör och skit i elaka kommentarer, dom är bara avundsjuka på att du kan få hästen avslpappnad och harmonisk och att den går på tygeln rätt utan att behöver såga ner den (som väldigt många gör). Leta reda på "eeva´s" IP-Adress och gör en anmälan. Lycka till i framtiden och jag vill se dig på banorna med ALLA dina hästar, puss o kram!
Ps, är det okej om jag sparar denna bild på dig och Diablo? Jag blir så rörd när jag ser denna bild.

Svar: Hej och tack så mycket! Klart du får spara bilder.
Sandra A.W

2015-07-08 @ 17:00:33
- Sara Strömberg

<3
Vi är dina största fans !
Har ju haft förmånen att följa dej i många år och vet vilket arbete du lägger ner på hästarna.
Och vilken hantering dom får hemma och allt ni gör för dom . Så fortsätt kämpa likadant i fortsättningen
// reserv mormor

Svar: Tack för att ni finns för oss ❤❤❤
Sandra A.W

2015-07-08 @ 19:04:24

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0