7/7 2015 Film & bilder på Speyksbosch Diablo

Jag bjuder på film från Lagtävlan för ponnyallsvenskan från i lördags.
Jag red inte bra men han var fin ändå.
Det var sjukt varmt denna dagen 30 grader och nästan vindstilla.


Diablo fick 71,515% och vann klassen.

Domarkommentar:
Elegant ponny i fin balans och bra bjudning. Mjukt ridet.

Värmer

På banan innan start

Fått startsignal


Tack för oss!

Mimmi och guldponnyn

Ingen prisutdelning till häst tyvärr men han fick posera ändå i sin rosett!
 
 

Kommentarer
- Ida

Vilken supersnygg ritt!! Ni är bara bäst<3

Svar: Tack! <3
Sandra A.W

2015-07-07 @ 08:15:36
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Så fina ni är! Grattis :D

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-07-07 @ 08:58:34
Blogg: http://elfstrands.se
- Agnetha

Jättefint och balanserat! Märks att han mår bra nu :)
Kram

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2015-07-07 @ 09:16:55
Blogg: http://www.ridponny.net
- Anneli alfredsson

Stort grattis 👌🏼👌🏼👌🏼😍😍😍

Svar: Tack Anneli
Sandra A.W

2015-07-07 @ 10:18:22
- Eva

Fint ridet,
men är det bara jag som ser att han inte går rent? Han är ju halt.

Svar: ?
Vi kollar alla hästar regelbundet.
Sandra A.W

2015-07-07 @ 12:09:28
- Agnetha

Diablo är inte halt, han skulle väl inte genomföra en dressyrtävling inför domare på 71,5% om han var halt! Ingen ponny kollas nog så noga som just Diablo, och de andra ponnyerna hos Marie o Sandra!
Mvh Agnetha, Arhults Stuteri :D

2015-07-07 @ 20:17:36
Blogg: http://ridponny.net
- Camilla

Grattis till er!!! Fantastiskt roligt :D

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-07-07 @ 23:33:51
- JennyM

Är det denna filmen han påstås vara halt i? Gångerna han blir ojämn med huvudet är när han glappar i kontakten på betet.. Som att han tuggar lite hårt och släpper en halv sekund. Alla hingstar jag ridit har gjort sådär ibland och man kan se detdär på många andra hästar också idag, inget konstigt alls alltså.. Och han är definitivt inte halt! Ser jättefint ut! :)

Svar: Ja det är den filmen :(Funderar allvarligt på att sluta blogga. Fattar inte varför han alltid ska få massa påhopp. Jag skulle aldrig starta honom halt eller sjuk. Varför inte bara ha min egen ponny.... Blir så ledsen. Kram
Sandra A.W

2015-07-11 @ 11:34:03
Blogg: http://jmdressyr.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0