29/7 2015 Bevisa att det går

Jag gillar när jag kan bevisa att nåt någon sagt inte stämmer :)

Money Boy
Angående min kung Boy så fick jag höra i vintras/våras att han inte kan gå mer än lokalnivå i dressyr under ett halvår framåt. Vem fick rätt? SM är ändå rätt bra eller hur?! Skritten han hade när han kom kunde jag tyvärr inte göra nåt åt den kommer alltid vara lika dåligt... den har vi t.om fått en 8a på. Skritten har gått från medelpoäng på 4,5 till 6,5 så vi är på rätt väg.


Nijeberts Cupido "QP"
För kort tid för att få honom kvalad och klar för Ungponny-SM. Det gick på 3,5 månad :)
Ta inte ut honom på ungponny-SM han är inte riktigt där än.... sen vinner han!

Speyksbosch Diablo
Behöver jag ens nämna vad som sägs om denna prinsen?
När han kom så var han så "tom" så det skulle ta för lång tid. Han klarar inte godkänd nivå på nationella banor- gick ju fint redan i feb-15.
Diablo överbevisar dom alla gång efter gång :)


Tänk vad ord kan såra och sen sitta kvar så starkt..... nåt vi alla ska tänka på och inte bara häva ur oss saker till andra!
 

 
 

Kommentarer
- maya

Fortsätt jobba sandra! Du är jätteduktig och en fantatisk idol för mig. Vad alla andra säger är bara avundsjuka. Du är bäst!❤❤

Svar: ❤❤❤
Sandra A.W

2015-07-29 @ 10:33:23
- terese

Jag kan hålla med om att Cupido inte var "där" än i sin samling och dessutom lite trött i kroppen så alla konkurrenter borde bäva för procenten han får när han är "där" och fit for fight! Ni är ett vinnande team, du och godingen, och vi ser fram emot utvecklingen i vinter! Och vi kan ändra oss vad det gäller SM nästa år. ;-D

Svar: Va bra att ni kan tänka er en ändring ;)
Sandra A.W

2015-07-29 @ 10:46:17
- Emelie

Jag vet att det inte är lätt, men försök att inte ta åt dig av sådana kommentarer! Som vatten på en gås. Eller låt dem sporra dig: - Jag ska minsann visa dem!

Svar: Ja det är svårt...
Sandra A.W

2015-07-29 @ 11:19:39
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Agnetha

Du är bäst Sandra, och det kommer att visa sig i längden! Vi är mycket nöjda med utvecklingen som Diablo har gjort!! Tråkigt med alla avundssjuka personer som skriver dumheter!! Kram Kram Agnetha

Svar: Tack ❤❤❤
Sandra A.W

2015-07-30 @ 12:46:07
Blogg: http://www.ridponny.net

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0