25/7 2015 Min fredag

Min fredag. 

Först var det stallet och släppa ut dom som står inne sen åkte jag Moa och pappa (mamma  och Mimmi jobbade) till Skövde och handlade. Biltema Hööks mm

På kvällen var det hoppträning för Pernilla.
Vi som tränade:
Mimmi - Valentina
Moa - Chanel
Malin - Lille Måns
Emla - Columbine
Carro - Taisan
Jag - Boy

Vi fick träna på att ha kontroll på hästen. Vi hoppade också på båge.
Emlan är så duktig måste jag säga. Hon har knappt hoppat Columbine men är med utan att tveka!



 
 

Kommentarer
- ɑ n n i k ɑ

Så fin!

Svar: Visst är han!
Sandra A.W

2015-07-25 @ 19:10:50
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0