24/7 2015 Nya mål

Nu efter SM som varit ett stort mål 2015 ska nya mål sättas för alla hästar.

Jag gillar att jobba mot mål. Hur gör du?

Vilka hästar?
Diablo, QP, Boy och Manten

Speyksbosch Diablo
Jag vill sätta ett SM kval till så fort det går. SM 2016


Money Boy
Höja kvaliten på mina ritter. A-final med placering SM 2016
Komma ut på någon mindre hopptävling
 
Nijebert´s Cupido
Helst kvala nationellt och SM 2016 men SM 2017 ligger nog bättre i ägares plan ;)
 

Diamant
Komma ut och starta lokalt/regionalt med en lugn lösgjord häst.
Helst junior-SM 2016 men det är nog att drömma föööör stort.... junior-SM 2017


Sen har jag lite drömmål men dom vill jag ha för mig själv lite till.
Lever jag i det blå tror ni, vi bor ju i Västergötland? ;)


Kommentarer
- terese

Vi får se vems plan som håller... ;-D

Svar: Ni bestämmer ;)
Sandra A.W

2015-07-24 @ 12:04:43
- JennyM

Synd att ni inte bor lite närmare! Du hade fått låna min pålle och kvala på honom, men jag är inte riktigt redo att släppa honom jämt än ;)
Men dina mål är väl hur bra som helst Sandra?! Det tror jag du kommer klara galant! ;D
Kram

Svar: Ja det är jätte synd att vi bor lite långt ifrån. tiden räcker inte till :( :(
Sandra A.W

2015-07-24 @ 23:32:59
Blogg: http://jmdressyr.se
- Emelie

Ni har ju redan visat att ni har i toppen att göra! Bara kämpa vidare! Låt ingen säga vad du kan eller inte kan uppnå, det bestämmer du själv till syvende och sist.

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-07-25 @ 09:10:50
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Nej det fixar ni :D

Svar: Hoppas. ...
Sandra A.W

2015-07-25 @ 11:36:09
Blogg: http://elfstrands.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0