24/7 2015 Min torsdag

Mitt liv är inte speciellt spännande utan det springer på i samma takt som vanligt. Felet är att sommarlovet går för fort.
Stalljobb på förmiddagen. Jag har unnat mig sovmorgon den här veckan och det är så lyxigt.

Emla var här och tränade men det har jag redan berättat om.

Jag red min kung Money Boy på banan och sen ut i skogen.
Boy kändes väldigt fin. Inte stel utan mjuk och följsam och med på allt jag ville :)
Vi tog sen en tur i skogen i sällskap med Moa och Chanel.
Valentina gick ett pass på banan helt ensam och hon är så duktig. bjuder bra och söker stöd. 3år bara...

Jag och Moa var ute och joggade på kvällen.

Skulle kunna tänka mig en SM helg till ;)
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0