23/7 SM dag 3 - vila

3e dagen på SM, lördagen, var vilodag för mig och Boyan. Lördagen innebar B-finaler.

QP åkte hem efter prisutdelningar på fredagen. Han kommer nu vara hemma ca en månad och umgås med fina tjejer :)

Vi hade sovmorgon och sen var vi och kollade på tävlingarna.
Kollade lite extra på bl.a Emelie Carlsson som red en bra B-final på sin Yanne. Kval 2 dagen fick hon jobba hårt med sin något laddade Yanne.

När det stod klart att jag skulle få rida A-final så fick vi kolla upp hur det där med soundcheck går till inför küren.
Jag blev riktigt nervös inför det...

Här väntar Olivia, Anna, Mimmi och jag på våran tur.
Olivias kür har James Bond tema den är riktigt bra.


Här är det min musik som satts igång och jag och Mimmi går runt på banan och lyssnar så att ljudet hörs bra från alla håll. Det var inte så märkvärdigt som tur var och jag slapp vara på banan själv.

Det är bara D-ponnys som rider kür i a-finalen. Varför vet jag inte.
Ni minns väl hur väl förberedda i är inför detta?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0