23/7 2015 Lyckas aldrig göra nog

Det är så tråkigt att hur mycket man än bryr sig om andra glöms man så fort bort. När dom fått det dom vill så betyder man ingenting.
Det gör ont i en när man inte ens får en blick eller en hälsning sen dagen efter duger man igen.

Detta året har man ju fått höra att man inte fattar nåt mm

Hemma har jag alltid fått lära mig att alla får vara med, alla eller ingen, men det lever inte många efter. Förstår samtidigt att det inte kan vara så lätt att umgås med mig då jag tränar och tävlar mycket. Samtidigt så tror man ju att dom i samma situation borde fatta.

Tråkigt när man tex föreslår träffar där alla kan vara med sen får man själv inte frågan om att vara med ens. Både i skola och annars.  

Ett exempel
Det går ju att träffa sina ridkompisar och att man då har med sig sina hästar.

Är livet så här?

Tur att man har sin familj <3

 

Kommentarer
- Wilma

Jag hoppas att det inte är mig det handlar om, Jag hade gärna umgåtts med dig som förra sommaren,tyckte det var väldigt kul, hade gärna kommit till dig med Dohna så vi kunnat rida ihop men Dohna är inte min egna och vi är alltid i behov av skjuts då vi varken har dragkrok på bilen eller transport.. Jag har nästan inte hunnit vara något med någon denna sommaren överhuvudtaget pga allt med Åsa,ridläger, hjälpa Jocke med hästarna och barnen och så har tagit upp hela min sommar detta året :(
Hoppas inte du tvivlar på att jag vill va din vän <3

2015-07-23 @ 13:06:32
- Anonym

Hej, jag kan bara säga att jag vet hur tråkigt det är när det blir så. Det är synd och skam att fler inte har samma tänk som du, men kom ihåg att det ALLTID är det goda som "vinner", fortsätt med dina värderingar där alla får vara med, att stå på dig och stå för det du tycker. Det är värt så mycket mer än att tillhöra gruppen av människor som gör tvärtom. Du ska ha all cred för att du redan nu tänker så, det kommer man långt med i livet:)

Svar:
Sandra A.W

2015-07-23 @ 13:27:25
- Engla

Tycket seriöst att du ska skita i alla idioter (även fast d är svårt) och bara köra ditt egna race. Du brinner för hästarnaoch är man en riktig kompis accepterar man det ♥

Svar: Engla du är så snäll ❤
lovar att pussa Diablo från dig idag 😙
Sandra A.W

2015-07-23 @ 16:52:21
- Alice

Det är så svårt det här med att ha tid till kompisar:( jag har nog valt bort mycket kompistid för att lägga på hästarna, det är hårt att komma till skolan och höra allt roligt som man själv aldrig blev bjuden till:(
Men då tänker jag att hästarna är mina bästisar, de sviker mig aldrig och gör mig alltid glad:) det är ju kul om man har en vän som är lika hästtokig som en själv, men det är aldrig lätt att hitta:/

Kämpa på och tänk på att de som lämnar dig utanför kanske inte är så bra kompisar trots allt!

Svar: Tråkigt att du också utsätts för sånt man blir ju så ledsen. Jag ska försöka tänka som du. kram
Sandra A.W

2015-07-23 @ 18:39:29
- Ida

Det är inte jag va?? Jag har försökt att skriva ett sms till Marie och fråga ifall jag fick komma men jag vet inte hur jag skulle skriva det på ett bra sätt utan att det lät dumt❤️ Och nu har jag fått hjärnskakning( gick omkull med Simba i Söndags och svimmade och slog i huvudet i golvet igår) men ska nog vara på bena i helgen om du vill hitta på något med eller utan hästar!! Kommer alltid vara din kompis❤️❤️ Skulle aldrig förlåta mig själv om det var jag som gjorde dig ledsen😰

Svar: självklart inte du!
Du är alltid välkommen :)
vad hände när ni gick omkull? otäckt.
Sandra A.W

2015-07-24 @ 09:21:12
- Ida

Vi hade byggt upp en liten trängbana med höbalar och lite bommar, när jag precis hade hoppat ett hinder snubblade han och sen vet jag inte om han gick omkull helt eller inte med han sparkad till mig på axeln vet inte om han även träffade huvudet😓 Han klarade sig bra fick ett sår på bakbenet och ett skrapsår på mulen.

Svar: Men oj oj vilken tur att det inte gick värre. byt hjälm ifall att....
Sandra A.W

2015-07-24 @ 09:58:31
- Sanna

Skit i alla som får dig att känna så Sandra! Kan dom inte förstå dig att du inte alltid hinner träffas så är dom inga riktiga vänner! Riktiga vänner ställer upp, förstår dig och blir inte arga för att du har mycket att göra! Stå på dig tjejen, du är grymt duktig!

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2015-07-25 @ 13:44:00
Blogg: http://fames.se/sannapetersson/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0