22/7 2015 Vad händer hemma?

Ja ni undrar kanske vad vi håller på med hemma? Jo då det är vardag igen ;)

Måndag
Sovmorgon :)
Moa har kommit hem igen efter semester hos hennes mamma :)
I måndags tränade jag Diablo och Mimmi tränade Diamant för Emma.
Diablo blir bättre och bättre. Mitt fokus i träningen nu är att han HELA tiden ska ha stöd på bettet. Inte det lättaste men vi är på god väg. Han bjuder fint och tar i.

Mimmi red Diamant och han har utvecklats fint det sista. Mycket mera kvick i sina rörelser vilket är ett måste så han inte blir en sengångare....

Tisdag
Började plocka i ordning det vi haft med till SM och mamma tvättade för fullt. Passade bra på fm för det regnade ganska mycket.
Jag red ut Boyan tillsammans med Mimmi på Diamanten. Diamanten är modigast hmmmmm.....
Jag red Diablo ett pass och fokus var på stödet som jag fått i läxa ;)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0