14/7 2015 Resten av veckan....SM

Så här ser resten av min vecka ut. SM !!!! :)

Idag, tisdag:
QP ska tränas för Emma
Money Boy, ska rida igenom küren minst 1 gång med musiken i öronen och mammas ögon i nacken ;)
sen ska Boyan ridas ut efter det.

Onsdag:
Vi åker till SM.
Jag, pappa och mamma åker på fm och har med oss Money Boy plus hans packning.

Mimmi åker med fam.Fernberg och QP på eftermiddagen och har med sig hans packning.

Money Boy ska skrittas på banorna.
QP ska promeneras på banorna om de hinner upp i tid.
 
Torsdag: 
Money Boy går FEI lagtävlansprogrammet kval 1. 
QP går Ungponnyprogram La för 6-åringar
 
Ryttarmiddag på kvällen
 
Fredag: 
Money Boy FEI individuella mästerskapsprogrammet kval 2.
QP går Ungponnyprogram La för 6-åringar, sista starten.
 
Lördag: (B-final SM)
Rider förmodligen B-final, FEI Mästerskapsprogrammet
 
Söndag: (A-final SM)
Alla som kommer till A-final rider sina kür-program


Press?
Känner du någon press frågade mamma igår.
Jag kan tänka på N.Cupido "Qp" ibland och känna att jag verkligen vill få så bra resultat det bara går i ungponnyfinalen.
Det är egentligen otroligt att han kommit så långt på så kort tid. Jag vill verkligen för ägares skull att han ska få bra resultat!

Money Boy, man vill ju alltid få så bra resultat det bara går men man måste vara realistisk. Hur fort kom han inte till denna nivån och blir bara bättre och bättre.


Jag vill också passa på att önska Olivia och Arragon stort lycka till på ert första SM tillsammans. Det är Olivias första SM men jag tror hennes fina Arragon varit på SM mer än en gång innan.

Naturligtvis vill jag också önska alla mina medtävlande lycka till.

För min del blir det mitt 4e SM.
2011 Ungponny SM med Forlan Conquest (La för ungponny 6 år)
2013 Forlan Conquest (B-ponny)
2014 Forlan Conquest, vi vann B-finalen trots brutna tår och mycket illa stukad fot.
2015 Ungponny SM med N.Cupido  (La för ungponny 6 år)
         Money Boy (D-ponny)

 
 

Kommentarer
- Olivia

Tack! Lycka till du med :) Ses imorgon!

Svar: Tack. Ja det gör vi
Sandra A.W

2015-07-14 @ 09:53:21
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se
- terese

Du får inte skrämmas så där....ryttarmiddagen är på torsdagen. Vi åker ju hem med QP på fredag efter tävlingarna. :-)

Svar: Förlåt! ändrar direkt :)
Sandra A.W

2015-07-14 @ 10:19:47
- Sara Strömberg

Ett stort Lycka till från oss på stuteri Micks

Svar: Tack <3
Sandra A.W

2015-07-14 @ 10:37:42
Blogg: http://www.stuterimicks.dinstudio.se
- terese

Angående pressen...det är bonus även för oss att du och QP överhuvudtaget är där. Så jag tycker att vi har skoj och njuter över att du har med dig två jättefina ponnyer som har en strålande framtid framför sig!

Svar: <3 tack
Sandra A.W

2015-07-14 @ 10:44:27
- Erica

Stort lycka till! :)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-07-14 @ 13:12:00
Blogg: http://nouw.com/ericacarlsson
- Ida

Lycka till<3 Håller alla tummar jag har!!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-07-14 @ 15:18:41

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0