11/7 2015 N.Cupido

Idag har vi jobbat med film och tider på mitt och Boyans kurprogram. Tar tid och Boy blir lite trött ;)
Vi måste ju ha ett till SM i dressyr i Gävle nästa vecka :O . Lite sent påtänkt..... ja vi vet men vi trodde inte han skulle komma med. 

QP fick sen gå ett enklare pass på banan. QP ska ju gå "Ungponny-SM" samtidigt i Gävle så här måste tränas på. Dagstorp mm har tagit på hans kropp (träningsvärk) och har vilat mycket det sista. Han måste ju få en ärlig chans att bygga upp sina muskler. 


Jag har svårt att få honom jämn på båda tyglarna. Han hänger sig gärna i en sida och trycker utåt och då har jag absolut ingenting i andra handen. Ber jag då om detta så tjurar han till. Vet inte hur jag ska göra för att få honom dit jag vill utan att han blir tjurig..... Jag frågade mamma om det syns väldigt väl men hon sa att det inte gör det, tur att jag kan maskera det ;) 


Red lite enklare pass idag. Mycket tempoväxlingar så att han direkt svarar på mina hjälper.

 
 
 

Kommentarer
- Michelle Petersson

Älskar hans muskulösa och snygga kropp ;) Ni två är verkligen fina tillsammans :D
Kram

Svar: Tack!
Sandra A.W

2015-07-11 @ 21:51:26
Blogg: http://nouw.com/michellepetersson
- Erica

Vilken snygg häst! :)

Svar: Visst är han! 6-åring hingst
Sandra A.W

2015-07-13 @ 10:46:02
Blogg: http://nouw.com/ericacarlsson

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0