Mina hästar

Sidan är uppdaterad 2017-12-11

Hästar som vi äger:

----------------------------------------------------------------------------------------------
Money Boy

Född 2007, New Forest, D-ponny på 1,43
Kom till mig den 30 april 2014 och vi köpte honom den 16 december 2014. LYCKA
Efter en månad hos mig så prövade vi våra vingar på tävlingsbanan (140601) och döm om våran förvåning när vi vann Lb1 på 74% och La1 på 72%  :O :D
Han hade nåt låg resultat när han kom och efter mycket träning så var han färdigkvalad till nationellnivå i dressyr i september 2014. Den 7/9-14 tog vi DM brons i dressyr. Vi satte också sista kvalet till nationell nivå i dressyr.
I juli 2015 red vi vårt 1a SM i dressyr och kom till A-final
I juni 2016 var vi i Ypäjä Finland PÅ NM och fick med oss ett lagsilver hem :)
I juli red vi vårt 2a dressyr-SM och vi gick till A-final igen och slutade på en fin 4e plats, 4e bäst i Sverige :) ,
under hösten 2016 ska vi rida i eliten och förhoppningsvis komma till Lag-SM

------------------------------------------------------------------------------------
Collin
Född 2011, stor häst på ca 1,63
e. okänd (welsh cob pappa; Magic Jack Sparrow)
u. Carisma
ue. Warsteiner
Kom till mig i mitten av juli 2016 och vi är nu fodervärdar till honom. När han kom var han riden knappt 4 månader. Jag ska nu utbilda honom i dressyr och Mimmi kommer hoppa honom.

-------------------------------------------------------------------------------------
Barbie (SWB)
f. 2016
e. Heston for U
ee. Zudenwind
u. Gicci
ue. Gigolo
Uppfödare: Barbro och Dag Andersson
Kom hem 171210 nu ska Barbie få växa och sen utbildas mot våra mål. 
-----------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------


 



Kommentarer
- Terese

Hej!

Har du tid och möjlighet att ta emot ytterligare en D-ponny. Jag behöver ryttare till min fina dressyrponny. Hingst som används i aveln men lugn och fin och inte särskilt hingstig. Van att ha ston och andra hästar omkring sig.
Mvh
Terese

Svar: HejKan du skicka ett mail till oss och tala om hur du tänker?
[email protected]
Med vänlig hälsning Sandra
Sandra A.W

2015-02-17 @ 06:39:16

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0