5/1 2015 Rolig helg

I lördags var vi på clinic i Mölltorp och lyssnade på Carina Andersson och såg 3 ekipage som red program.

Jag hade med mig B Cupid och han fick bo hos Moa Nordenberg precis som jag :) :)
Vi såg på film och spelade spel på kvällen. Jätte kul.
Det spelet vill jag att vi köper hemma.

På natten lyckades Cupid ta sig ur boxen och gick på upptäcktsfärd i Moas stall. Tur att det gick bra.

På söndagen red jag 2 pass på Cupid. Först ett markarbetspass och sen ett pass med gymnastikhoppning på eftermiddagen. Superkul.
Cupid var med på noterna och var superglad och bjöd fint hela tiden. Så mycket lättare när han vill och bjuder än som det var innan att han bara stod emot.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0