29/1 2015 Att jobba mot sin dröm

Att jobba mot sin dröm är inte alltid lätt.
Jag får ofta frågan hur orkar du? Är du aldrig med kompisar? mm
Jag tycker allt att jobbet mot drömmen är ganska lätt. Jag vet ju vad jag vill. Skillnad om man ska jobba mot nåt som man inte är säker på att man vill.
Sen ska man också ha klart för sig att det finns väldigt många duktiga ambitiösa ryttare på fina ponnys. All respekt till dom!

Jag tror att när man har målet framför sig så orkar man. Självklart får jag MYCKET hjälp hemma det kan ingen säga nåt annat om men det är ju jag som tränar och tävlar.

Sen måste man nog då och då ge sig lite tid att vara "ledig" och vara med kompisar. Man måste kunna koppla bort då och då. Allt är inte resultat... Hästarna dör inte av att vila nån extra dag då och då.

När jag satt på denna prisutdelning Ungponny-SM 2012, jag var då 10 år, (brevid duktiga Lina Dolk på Casanova) så bestämde jag mig för att jag vill rida dressyr-SM.


Trodde aldrig vi skulle klara att kvala in med tillräckligt höga procent till 2013 men det gick! 
På det SMet satte jag drömmålet på ponny, att rida EM.

Jag är fullt medveten om att det kräver massor av mig och ponnysarna men man måste ju våga tro på sig själv eller?
Ingen framgång är spikrak.


Nu kör vi! Hänger ni med på resan?

 
 



 

Kommentarer
- Isabelle Johansson

Åh verkligen super inlägg <3

Svar: Tack snälla du.
Sandra A.W

2015-01-29 @ 11:28:33
Blogg: http://isabellejohansson.se
- Ida

SÅKLART!!!❤️❤️

Svar: ❤❤
Sandra A.W

2015-01-29 @ 11:31:47
- Anna

Otroligt fin ponny du har!

Svar: Tack så mycket!
Sandra A.W

2015-01-29 @ 11:41:29
Blogg: http://perssonanna.blogg.se
- Jessika

Jättebra skrivet Sandra, vet man vad man vill så är det ju bara att KÖRA! :D Skulle man när man är gammal och grå inte ha nått precis dit man hade tänkt, vad gör det? Då har man ju i alla fall haft väldigt kul på vägen. Oh vad jag gillar att du trots din otroligt målinriktade och motiverade inställning även skriver att det även är viktigt med ledighet ibland! Vila och ledighet är superviktigt för träningen och målen!

Svar: Tack! <3
Sandra A.W

2015-01-29 @ 12:17:48
Blogg: http://www.jessikaung.blogspot.com
- Engla

Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer klara det med din fantastiska talang. Du verkar vara en otroligt duktig ryttare med klara mål och det ska bli jätte spännande att följa din resa.
Jättebra skrivet Sandra! :D

Svar: Tack för de fina peppade orden Engla! ❤
Sandra A.W

2015-01-29 @ 19:58:49
- Alice

Jag är helt säker på att du kommer att gå hela vägen med din goda inställning och talang!

Svar: Tack snälla du! Jag ska göra ett försök.
Sandra A.W

2015-01-29 @ 21:33:20

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0