28/1 2015 Min lilla My

Idag kom My med sin mormor hit och tränade. Idag tog vi Annelis Trelawn Flower Girl eller Blomman som vi säger. 

Jag hade dom på lina och vi tränar mycket i trav för att My ska få bra balans. Jag hade fegrem på också så My kunde ta i den om hon skulle tappa balansen. Inte en gång så tog hon i den! 

My klagade inte en gång på geggan eller att det var mörkt blåsigt och lite lite regn. Vi avslutade passet med att klättra i skogen.  

Måste också berömma denna ponnyn. Alla vi slängt upp på henne har hon tagit mycket bra hand om. Hon har ju inte mycket erfarenhet egentligen. 

My och Blomman

- Sandra

Kommentarer
- Siv Karlsson

Lyckligaste tjejen, så glad att få åka hem till Sandra, nu får vi hålla för öronen tills nästa gång. Tack än en gång. 😊😙💖💝

Svar: Tack. Vi ses nästa vecka.
Sandra A.W

2015-01-28 @ 21:58:28

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0