16/1 2015 Den där känslan och han är min!

Idag är det en månad sen det blev klart att vi köper Money Boy :) <3

I onsdags så tränade jag och Moa för Emma och den där fantastiska känslan satt i hela passet.

Moa & Chanel
 


Jag hade med mig Money Boy på träningen och han har vilat en kort period men lång nog för att jag ska sakna
honom.


Den där härliga känslan av att "komma hem" kom så fort jag satte mig i sadeln på Boyan.
Han var med mig direkt, avslappnad och jobbade under sig med en rundad rygg.
Denna kille ska få lite viloperioder då och då för han har hittills varit väldigt fin att rida efter vilan.


Jag njöt verkligen av att rida en sån kanonhäst detta passet. Första kvarten hörde jag svagt vad Emma gav för instruktioner men red liksom i min egen värld och bara njöt. 
Stackars Emma ;)





Älskar denna ponny


Har du också upplevt samma härliga känsla?

 
 
 
 

Kommentarer
- Ida

Jag känner igen den känslan du förklarar jag känner den varje gång jag sitter på Simba❤️Det är så härligt att känna så och bara kunna sitta och njuta😍

Svar: Nu blev jag avundsjuk jag får inte den känslan varje gång men ofta. Härligt för er jag ska sträva efter det. 💖
Sandra A.W

2015-01-16 @ 07:45:03
- Ida

💖

2015-01-16 @ 09:49:33
- moa

Den känslan fick jag när jag red Babita igår, när jag red henne första gången på två månader♥

Svar: Härligt 😙
Sandra A.W

2015-01-16 @ 11:49:54
Blogg: http://moanordenberg.horseworld.se
- Isabelle Johansson

http://isabellejohansson.se/…/att-saga-ner-en-hasten-i-fals…
att såga ner hästen i form vad innebär de och vad innebär och rida hästen i form? Kommentera gärna eran åsikt och få 2 kommentarer tillbaka!

2015-01-16 @ 20:16:45
Blogg: http://isabellejohansson.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0