7/2 2015 Blomman

Igår reds Blomman av en 8-årig tjej och det gick kanon. Hon sköter sig alltid bra när hon visas och med bara mig! 

Hon fattade galopp på tjejens skänkel och bara gör allt barnen vill. Imponerad!
 

Hon travade på travbanan från oss och vände och fattade galopp tillbaka och Blomman sköter sig. En gång drog hon snett från travbanan upp på grusvägen men stannade i höjd med oss på tjejens hjälper.

Det ska bli så roligt att följa denna ponnyn! Mamman till lilla tjejen igår skrev med min mamma att reaktionen hos tjejen efter ridningen var "jag kan ju rida ju" så ska väl ändå en ponny vara?! Inge sånt förtroende - härligt!



 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0