16/2 2015 Snart debut i nationell dressyr

Snart ska jag ut på den första nationella tävlingen med Money Boy och Speyksbosch Diablo. Ska bli så kul och spännande, 

Jag har ju startat 2 st innan och det var mina 2 B-ponnyer Hobson och Forlan Conquest
Hobson (nu såld till bästa Inez)

Forlan Conquest
 
Åter till de stora grabbarna.... många frågor och tankar far runt i mitt huvud.
 

Hur sköter dom sig på tävling?
Vi har ju tävlat innan och det har ju gått bra men allt kan ju hända.
Alla blir ju lite annorlunda på tävling och det får man ta.

Vad ska vi träna extra på?
Protokollen får tala om det :)

Nervös?
Nej inte direkt, mamma står för det mest nervösa. Jag kommer tävla mot mycket duktiga ekipage!
Dagsformen kan jag inte påverka nu men jag kan ju ge dom en bra upplagd vecka inför helgen. Det som är jobbigt just nu för mig är min svanskota som gör mig mycket begränsad i ridningen. :( :(

Håll tummarna att jag klarar att ge dom en bra vecka innan och att jag kan sitta ordentligt.

 



Kommentarer
- Karin

Lycka till på tävlingen Sandra! :)

Svar: Tack Karin!
Sandra A.W

2015-02-16 @ 11:16:00
- Horselover

Lycka till!
var ska du tävla?

Svar: Nordhalland :)
Sandra A.W

2015-02-16 @ 12:41:53

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0