14/2 2015 Utrustning på S.Diablo

Har fått fråga om jag kan lägga ut vad för utrustning jag har till hästarna. Skriver väl ett inlägg då och då med deras utrustning. 

Här kommer S.Diablos utrutsning från i torsdags


Träns: Märkeslöst med guldpannband (Hööks?)
Sadel: Tekna dressyr 16,5"
Shabrak: Märkeslöst
Paddar: från Hööks
Lindor: Märkeslöst

 
Jag själv har:
Stövlar: Hööks (Badminton tror jag de heter)
Ridbyxor: Skara Hästsports eget märke som jag älskar!
Tröja: Schokenmöle trja som jag haft i snart 3 år tror jag.
Handskar: Roekl, lite fodrade
Spö: Dressyrspö från Skara Hästsport
Hjälm: Ventex Lami-cell

Som ni ser har jag ingen dyr märkesutrustning. Jag rider inte bättre med det ;)


 


 




Kommentarer
- Maja

Superfin!

Svar: Tack! han ägs av fam Hjortsparre.
Sandra A.W

2015-02-14 @ 23:27:17
Blogg: http://majawallstrom.se/
- Emelie

Härlig inställning! Precis som du säger blir man inte bättre ryttare för att man har fancy utrustning. Önskar fler hade samma tänk så man kan slippa märkeshetsen, speciellt bland ungdomar.

Svar: Tack
Sandra A.W

2015-02-15 @ 10:28:45
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0