5/12 2015 Prinsessan Olga

Idag åkte vi till Mariestad i stormen med 4 hästar. 
Lilla Olga skulle hoppa sin 1a pay and jump hos oss. Bara 3 år och så duktig......

Moa & Olga har precis kommit in på framridningen.


Moa har suttit upp och Olga är lite spänd men Moa behåller lugnet.

1a stegen inne på tävlingsbanan med en trygg Moa :)


Jag fick många frågor om stam, temprament mm om Olga av andra som var där. 



Ekipaget startade i 40 och 50 och målet var att hålla Olga lugn och trygg.
Här är film på båda rundorna, 


Jag är så stolt över Moa, hon lotsar lugnt och sansat runt goa Olga! <3

//Marie (Sandras mamma)

Kommentarer
- Katarina

Ni är så duktiga med mitt lilla hjärta. Vilken utveckling sedan hennes förra pay and jump. Hon är inte helt lätt att ha med att göra då hon är så fruktansvärt vaken.

Svar: Tack snälla du ❤
Sandra A.W

2015-12-05 @ 21:03:52

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0