4/12 2015 Går i hundra

Vissa dagar går i hundra och igår var en sån!
Torsdagsträning för Emma.
Vi som tränade:
Moa med Olga
Matilda med Lady
Sandra med QP
Sandra med Boy
Carro med Nogge
Carro med Diamant

Började med att åka och träna Hannah sen hem för att göra i ordning QP och Boyan då var Moa och Matilda redan på plats och tränade.

Här bjuder jag på en film på QP, Han tar stora steg framåt just nu.
Be nice!


Som jag sagt innan så jobbar jag med att få längre hals och fram med nosen. Han ska inte krulla ihop sig och knäppa av. Jag får passa mig för i ett läge då trycker han fram sin underhals men jag får lita på min känsla för när det känns fel så har han tryckt fram underhalsen.

Han är så mycket lugnare och verkar gilla denna ridningen <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0