25/12 2015 Fina "tavlor"

Se här vilka fina tavlor jag fick som minne av kungen och prinsen. Jag började nästan gråta när jag öppnade paketet!

Kungen Forlan Conquest "Quest"


Prinsen Hobson "Hobbe"

Detta är egentligen boxskyltar från Boximporten. Visst är de fina?! 

Mimmis på sig och Nijeberts Cupido"QP"

Mamma fick en handmålad på hennes quater Junes Gold Linnen som tyvärr är en ängel nu. 

Jag ska göra en på Boyan och Diamant. Pappa ska få en med Tasty. 

En fin present till nån man tycker om! 

- Sandra

Kommentarer
- Erika Pettersson

Åh va fina!! :)

2015-12-25 @ 11:55:58
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0