22/12 2015 Våran måndag

Nu ska vi se vad vi gjorde igår..... vi jobbade med många hästar.

Matteus reds av Hannah och jag höll dem på lina. Han tar galoppfattningarna men han tar inte alltid rätt galopp.

Nicki reds av Hannah. Duktig Nicki som fattade galopp på skänkeln efter ett par försök.

Jag red Diamant men det var ett halvdåligt pass. Han ör tjafsig i munnen jag vet inte vilket bett han ska ha för att trivas :(

Moa red Olga. Olga fick gå på banan.

Hannah red först Brorsan en tur med Moa och Tasty sen slängde dem på vagnen på Brorsan så Hannah fick prova att köra travhäst :)

Hannah & Diamant
 

Kommentarer
- Liselotte

Vad Ni e duktiga roligt att Träna Hästar tillsammans 😊

2015-12-22 @ 13:25:44

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0