17/12 2015 Sista skoldagen sen jullov

Idag går jag i skolan till 17.30 men det ger oss ledigt i morgon istället. Så nu räknar jag ner till jullov, ledigt i nästan 1 månad.

Jag har massor att jobba med. Vi har nya träningshästar som ska jobbas med plus de vanliga. Alla hästar är inte här för att stanna länge utan dom kommer för att jag har lov. Jag kommer inte jobba med dom ensam utan alla hemma hjälps åt.

Den här killen kommer på lördag och stannar på lovet.

JEBETH HITCHHIKERS GUIDE 
 



Tyvärr hinner jag inte träna ikväll för Emma men det blir på lördag istället. Moa, Carro och Matilda tränar ikväll.

Sen ska vi lära känna den här fina tjejen också :)

 
 

Kommentarer
- Jen

Vilken underbar ponny!

Svar: Visst är han.
Sandra A.W

2015-12-17 @ 20:34:57

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0