11/12 2015 Film på Money Boy från igår

Att träna häst och sig själv är inte lätt! Kan ju vara så att nån annan tycker att det är lätt och då är det helt ok....

Jag red Money Boy igår för Emma och jäklar va fin han börjar bli men nu skulle ju nåt ändras såklart ;) Jag hade precis börjat få koll på det 
Nu ska jag inte rida med för höga händer och inte luta mig bakåt för han sätter sig lite mer än han orkar just nu och jag kan ändå inte rida han så inne på tävlingsbanan nu. Han har gjort stora framsteg på bara nån månad och piloten försöker hänga med.



Kanske tråkigt att få se mycket filmer? Svårt att fota i ridhus och våran kamera är påväg att gå sönder tyvärr.
Vill ni inte se filmer får ni helt enkelt strunta i att starta filmen.

 

Kommentarer
- Liselotte

Som Du säger det har hänt massor sista månaderna så mkt så att Du snart kan klappa Dig på axeln o säga Sandra nu kan Du få lite ledigt en stund o bara njuta av Julhelgerna MB kan Du bädda in i Bomull o ställa i garderoben en stund Han kan snart inte bli så mkt bättre ❤

Svar: lite ledigt får vi ta :)
Sandra A.W

2015-12-11 @ 19:23:07

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0