2/8 2015 Pay and jump

Idag har vi haft en pay and jump hemma med runt 20 starter. KUL!!
 
Frank
Dagens tuffaste! Vilken kille han är. Älskar denna kille.

Emla
Min lilla elev <3
Denna underbara tjej rider båda sina ponnys och nu märker vi som står vid sidan en STOR förbättring av kontrollen av ponnysarna. Hon har ponnys som det är fart i och det är skönt så dom inte är sega men det kan ibland vara ponnys som bestämmer. Detta är nu borta och Emla tar kontrollen. Målet på banan var i linje med utgången och när Emla går i mål så kämpar hon med varje ponny så att dom inte springer ur banan utan att dom tar vänster efter mål. 
 
Minea
Emlas syster Minea debuterar på Columine och hon gör det så bra. Heja
Nu ser jag fram emot att få hjälpa Minea att utvecklas i sadeln :)

Stella
Så duktig tjej på en riktigt trevlig ponny. Cesar charmar alla <3

Maya
Trots att hon inte ridit som behövs på länge så får hon en bra runda på Micks Delight
Nu vill vi se dig på din egna fina Busan :)

Wilma
Wilma red idag på sin ponny Booster. Tuff tjej som har lite att bita i med Booster. Dagens avramling men allt gick bra. Tårta.....
 
Felicia
Vilken resa dom gjort tillsammans! Lyfter på hatten.

Detta var ett tag sen!
 

Moa
Ja vad ska man säga om min storasyster? Duktig som har lotsat runt Valentina tryggt och gett henne en bra start som ridponny.

Ida
Härligt att du är uppe i sadeln igen. Candy är världens bästa ponny <3


Jag är så nöjd med alla barnen som var med. Inga sura miner eller tråkig attityd mot föräldrar eller kompisar.
Att hålla på med hästar ska vara kul och man bara längtar efter att få sitta i sadeln när man ser alla duktiga ekipage!

Jag är stolt så jag nästan spricker!

Kunde inte hålla mig så Money Boy fick hoppa samma bana som ni alla fick rida idag. :)

 

Kommentarer
- Pernilla

Tack för att vi får vara med!! Frank är så nöjd!! Och är redo att rida lite mer nu igen!!❤️❤️

Svar: Härligt att det släpper! Jag vet precis hur han känner. <3 <3
Sandra A.W

2015-08-02 @ 20:10:56
- Annica E

Tack snälla ni för att ni ordnar detta!! Detta är perfekt för Felicia som inte känner sig mogen att prova nån vanlig P&J än!! Tack ❤️

Svar:
Sandra A.W

2015-08-02 @ 20:15:41
- anna

Tackar så mkt att vi får komma! Jättekul! Lite lagom många ponnysar att kolla in för Booster som kan tycka det är lite jobbigt när många rör sig runt honom!

Svar: Tack för att ni kom!
Sandra A.W

2015-08-02 @ 20:37:14
- Malin

Tack för idag! <3
En bättre förebild och mentor kan inga ponnybarn ha!

Svar: Tack <3
Sandra A.W

2015-08-02 @ 22:17:38

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0