17/8 2015 Speyksbosch Diablo

Igår så tränade jag för Emma med S.Diablo.

Det är så roligt att rida Diablo nu. Han bjuder, suger på bettet och jobbar rätt.
Vi känner och ser en stor förändring hos honom sen Daniel var här och behandlade honom. Han var olika hög i bak och likaså i bogen. Låsning i nacke mm
Inga jättesaker men oj vilken skillnad det är på honom nu.



Mycket jobb i galopp. Han börjar nu samla sig och ta i. Hans takt blir bättre och vi jobbar tillsammans :)

Väl värd en paus

Ser ni hur han faktiskt sätter sig i bak?!

Nöjda!

Ibland ska man nog tänka efter!
Diablo är nog den häst som gett mig störst utmaning i ridningen om jag tänker efter. Idag kan jag inte fatta hur jag klarade av att styra runt honom skapligt när han kom till mig..... Otroligt svår häst att rida men man lär ju sig :) och denna kille lyckades jag utveckla till det bättre. Otroligt så svag som han var i hela kroppen och jag var bara 11,5 år
Jag är så tacksam att jag får ha denna kille hos mig.

 

Kommentarer
- Emelie

Fint det ser ut!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-08-17 @ 11:02:46
Blogg: http://nouw.com/emeliesturk
- Anonym

Vem är Daniel?😊 lite sugen på att anlita någon som kan kolla igenom min häst då jag har en! (Om han jobbar med det)

Svar: http://www.equiterapi.com/
Sandra A.W

2015-08-17 @ 16:23:43

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0