10/8 2015 Kür med Money Boy

Jag har Moa Nordenberg med sin fina Ambition hemma så det blir nog lite dålig uppdatering.

Jag startade i alla fall Boy i en kür igår i Karlstad :)
Vi fick ihop 67,583% 1a utanför placering. Nöjd med min kille.

Innan start

Jag är så nöjd för nu börjar jag kunna rida honom med mera tryck utan att Boy blir upprörd och bara studsar.
Detta innebär att jag blir snabbare än musiken men det fixar vi jag ändrar lite i programmet bara. Domarna vet ju inte om hur det ska vara. Nån domare tycket att det blev nån transportsträcka och det är ju det de ser ;)

 

Vill ni se film? Jag vet inte om musiken hörs så bra på filmen bara så ni vet.
 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Va roligt! :D
Jag vill se film

2015-08-10 @ 08:28:52
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Ida

Ja det vore kul att se en film😃❤️ Ni är så fina tillsammans och duktiga, ni utväcklad i en rasande fart😊

Svar: Tack! <3
Sandra A.W

2015-08-10 @ 09:15:49
- Elin

Ser fint ut! Roligt att det gick bra :)

Svar: Tack snälla. Kür är väldigt kul att rida.
Sandra A.W

2015-08-10 @ 09:47:37
Blogg: http://liveloveride.blogg.se
- Divorce your horse

Så fina ni är och roligt att det gick så himla bra!! :)

Svar: Tack :) <3
Sandra A.W

2015-08-10 @ 10:36:36
Blogg: http://divorceyourhorse.se
- Gisela

Fint och välridet det ser ut.
Kram

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2015-08-10 @ 13:22:47

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0